Uit het jaarlijkse performance onderzoek blijkt dat er met name veel verbetering mogelijk is op het gebied van nazorg. Intermediairs geven aan dat geldverstrekkers daarin beter zouden kunnen ondersteunen en faciliteren.
In 2018 is er mede onder druk van de AFM (Aflossingsblij, rentemiddeling en topopslag) en diverse Kifid-uitspraken(onder andere het orv-dossier) gewezen op het belang van beheer tijdens de looptijd van een financieel product/dienst. De Nationale Hypotheekbond maakt zich er sterk voor dat de transitie naar beheer door adviseurs nog breder wordt ingezet. Er ligt een enorm potentieel voor adviseurs die bestaande klanten willen servicen en beheren. De adviseur kan in zijn rol als lifetime coach en ontzorger van een ongekende toegevoegde waarde zijn voor bestaande klanten en daarmee klanttevredenheid van de bestaande klant sterk verbeteren. Geldverstrekkers zouden samen met adviseurs deze dienstverlening nog beter kunnen inrichten.
Portefeuillesignalen
Uw relaties zijn u dierbaar, u heeft veel voor ze over en u wilt ze graag tevreden houden. Maar waar haalt u de tijd vandaan? Daarom is het noodzakelijk dat uw omgeving optimaal is ingericht en u zo voldoende tijd overhoudt voor het persoonlijke contact en het adviseren van uw relaties.
Bij de registratie en het beheer van uw relaties zorgt onze applicatie PortefeuilleSignalen voor de tijdwinst die u goed kunt gebruiken! Denk aan automatische dataverwerking vanuit geldverstekkers en slimme koppelingen met uw adviessoftware. Via het klantportaal blijft u doorlopend in contact met uw relaties behoudt u de actualiteit van data door gegevens met elkaar uit te wisselen.
Met PortefeuilleSignalen bedient u relaties als een financiële held. U weet eenvoudig wie u blij kunt maken en op welk moment. Kansen uit uw eigen portefeuille hebben altijd de hoogste conversie en elk signaal is met onze processen kinderlijk eenvoudig op te volgen.